sobota, 22 grudnia 2012

Święta !

Siemkaa ! :**
Bardzo ale to bardzo przepraszam za moją bardzo długą nieobecność .. jednak szkoła daje się we znaki ;)
No ale .. teraz mamy wolne aż do 02.02.2013 <3 ! A więc Boże narodzenie , prezenty i sylwester. Każdy ma już pewnie zaplanowane co będzie robił w te wyjątkowe dni i tak powinno być !
Spędzenie czasu z rodzina i znajomymi - prawdziwa magia świąt. 
Oczywiście szkoda , że nie ma śniegu .. ale mogło być gorzej ;)
Każdy już pewnie ma ubraną choinkę a jeśli nie to ją ubiera .
Ja już ubrałam i wygląda tak :

Sorki za jakość .
A wy ? Jeżeli macie ubraną choinkę to wyślijcie mi jej zdjęcie :D Najlepsza z nich zostanie opublikowana na blogu !
Również możecie pisać co byście chcieli dostać na święta lub czego od nich oczekujecie , jakie mają być !

Jeżeli nie uda mi się dodać kolejnego posta to teraz chciała bym złożyć wszystkim moim czytelnikom serdeczne życzenia !
Już za chwilę na niebie pierwsza gwiazda zabłyśnie
Niech Twe serce szczęście ciśnie
Niech śliczna choinka zaświeci
Niech promyk nadziei w Tobie wznieci
Niech kolędy zabrzmią w koło
Cała rodzina śmieje się wesoło
Będzie fajnie i serdecznie
Twa radość niech trwa wiecznie! 


I jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz