środa, 22 sierpnia 2012

Cześć kochani !!! :***
Dziś napisze o .. czapkach ;D 
Dużo ludzi je teraz zaczęło nosić i się nie dziwnie bo są fajne .. a nawet bardzo xD  
Takim detalem , jakim jest czapka można podkreślić nasz styl, strój itd. Hehe teraz czapki i tak sie teraz przydadzą przy naszej pogodzie minimum + 26 stopni w cieniu .. 
Zazwyczaj to chłopacy noszą takie czapki, ale kto niby powiedział, że dziewczyny nie mogą ? A więc dalej laski zróbmy coś w naszym stylu, tak aby znalazło się miejsce dla "nakrycia głowy" . ;D
Mam dla was kilka propozycji czapek letnich .. i jedną zimową. 




Super xD










PP pan dziobak <3












Batman ;]



No i ziomowa :D

6 komentarzy:

  1. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem wielką zwolenniczką jeśli chodzi o wszelkie nakrycia głowy. Najczęściej zamawiam je z https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że są one po prostu świetne. Tym bardziej, że jakość kapeluszy czy czapek jest zdecydowanie bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń