poniedziałek, 23 lipca 2012

Brzdęk ! Brzdęk !

Cześć kochani ;* ! 
Powiem wam , że dzisiaj naszła mnie ochota żeby pograć na mojej gitarze klasycznej. Może nie wszyscy z was grają na gitarze ale powiem wam , że to świetna zabawa ! Lecz nawet posiadając gitarę , czy to elektryczną , basową , akustyczna czy klasyczną .... zawsze można wyglądać sw33t , hehe no bo przecież gitara też może być piękna ! 
A oto kilka moich propozycji : 


1. gitary klasyczne : 







Czerwona <3


2. gitary akustyczne :






3. gitary elektryczne :

Me gusta !





4. gitary basowe :








6 komentarzy:

  1. Super blog :) ja tez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ;) Obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam akustyczną, strasznie bolą palce, ale umieć zagrać piosenkę na niej to bezcenna sprawa ;)
    zapraszam do mnie: http://be-strong-belive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci , że masz super bloga ;D Czytam i jak na razie jest cool :)
      Co do wpis to ja na klasycznej też gram , place bolą , ale to co się zagra jest piękne .

      Usuń
  4. ja gram na klasycznej, ale mało. :) Świetny blog ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń